Відповідно до ч. 1, 2 ст. 10 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства зобов'язані проводити інвентаризацію активів і зобов'язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. Об'єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов'язковим згідно із законодавством.
Обов'язкові випадки проведення інвентаризації визначені п. 3 Інструкції № 69 по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, якою встановлено, що у випадку ліквідації юридичної особи проведення інвентаризації є обов'язковим, при цьому процедура інвентаризації має передувати складенню проміжного ліквідаційного балансу підприємства.
Переглянути всі консультації
Останнім часом ідеї благодійництва і меценатства набули великої популярності. Ми з друзями теж вирішили долучитися до цієї справи і зараз працюємо на установчими документами благодійної організації, що буде створена у формі благодійного фонду і матиме назву “Земляки”. Виникло питання — як коректно сформулювати найменування благодійної організації щоб воно не суперечило вимогам чинного законодавства України?
Наше підприємство не зареєструвало бази персональних даних. Яка маже бути відповідальність і на кого вона покладається?