Для того щоб дати відповідь на Ваше питання необхідно, окрім всього іншого ознайомитися зі змістом умов гарантії, які надає продавець на придбаний Вами товар. Утім, можна сказати, що на даний випадок поширюється дія Закону України “Про захист прав споживачів”. В будь-якому випадку зверніться до магазину, в якому Ви придбали техніку, за консультацією. Вас направлять в службу гарантійного обслуговування. Подальша процедура можу бути такою: викличте представника служби гарантійного сервісу, який повинен оглянути Ваш холодильник і встановити причини його пошкодження. За результатами огляду вимагайте складення акту, в якому повинні бути зазначені час і місце проведення огляду, характер і причини пошкодження, ПІБ особи, що склала акт. Якщо буде встановлено, що причини пошкодження холодильника підпадають під дію умов гарантійного обслуговування, Ви матимете право на заміну товару або безкоштовний ремонт. Знову ж таки повторюся — необхідно знати більш детально умови гарантії — можливо ремонт буде проводитися безкоштовно, а за пошкоджені деталі потрібно буде заплатити. Можливо на час проведення ремонту Вам буде запропоновано у тимчасове користування інший холодильник з резервного фонду служби гарантійного обслуговування. В будь якому випадку, не забудьте задати ці питання сервісній службі, а ще краще з'ясовувати подібні питання під час придбання побутової техніки.
Переглянути всі консультаціїЯка цивільно-правова відповідальність керівника відокремленого структурного підрозділу юридичної особи - філії, за збитки, завдані юридичній особі внаслідок привласнення чи розтрати майна юридичної особи, скоєних керівником філії?
В результаті перепаду електричної напруги в мережі у мене згорів холодильник, придбаний менше року тому. Що мені робити? До кого звертатися?